Arena och match

Välkommen att samarbeta med Vetlanda Bandyklubb genom att synas i samband med våra matcher och i vår arena Sapa Arena. Vi erbjuder flera olika möjligheter för ditt varumärke att synas, antingen inriktat på specifika matcher eller hela säsongen. Reklamen i Sapa Arena kan antingen ha som syfte att synas lokalt för publiken på matchen men också på ett bredare perspektiv genom webbsändningarna från matcherna. Samtliga matcher i Elitserien sänds på bandyplay.se, som också levererar nyhetsklipp till media samt highlights-klipp i sociala medier.

Så här kan du samarbeta med VBK i samband med arena och match

Kontakta VBK

Kontakta oss om du är intresserad av att samarbeta med VBK på något av sätten ovan eller om du har egna förslag på hur du vill exponeras tillsammans med VBK vid arena och match.