Digital annonsering

Välkommen att samarbeta med Vetlanda Bandyklubb genom att synas i samband med annonsering genom våra digitala kanaler. Vi utvecklar ständigt vårt digitala erbjudande som just nu fokuserar på hemsida, sociala medier och videoklipp. Förstärk budskapet från din exponering i Sapa Arena genom att även synas efter matchen i våra digitala kanaler, till exempel genom annonsering före de videointervjuer som publiceras efter samtliga hemmamatcher. VBK har en hög räckvidd i digitala kanaler och når en engagerad och intresserad målgrupp, en perfekt plats för ditt varumärke att förknippas med VBK.

Så här kan du samarbeta med VBK i digitala kanaler

Kontakta VBK

Kontakta oss om du är intresserad av att samarbeta med VBK på något av sätten ovan eller om du har egna förslag på hur du vill exponeras tillsammans med VBK i våra digitala kanaler.